Tuesday, July 19, 2005


من به معلم و ریس مهد کودک دختر کوچولو: شما راه چاره ای دارین که به من بگین چه کار کنم... دختر کوچولو مدتیه هر شب ساعت دو نصف شب میاد توی تخت من و شوهرم و همه اش هم ابراز نارضایتی می کنه که جاش کمه.. و سقلمه هست که به پت و پهلوی ما می خوره.

معلم دختر کوچولو: دختر منم که سه سالشه نایت میر/کابوس می بینه که خرچنگ زیر تختش هست و میاد توی تخت ما ...یا اگر نگذارم بیاد توی اتاقمون... پایین تختش می خوابه که خرچنگها رو ببینه!

ریس مهد کودک: من سه تا بچه دارم توی سنین مختلف و هر ساعت از شب یکیشون میاد توی تخت و نمی گذاره ما بخوابیم. اگه چاره ای پیدا کردی به منم بگو.

من به پدر: آره بابا جون... اینجوری گفتن... پس شما و مامان ما سه تارو چه جوری تربیت کرده بودین که هیچوقت تو اتاق شما نمی آمدیم.

پدر: خوووب

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

عباس فخر آور، يكي از فعالان جنبش دانشجويي كه چند سالي از زندگي خود را در زندان هاي جمهوري اسلامي گذرانده و مدتي را با اكبر گنجي در يك سلول به سر برده، در مصاحبه با راديو فردا به نقل از منوچهر محمدي كه شب گذشته اكبر گنجي را در بيمارستان زندان ديده، مي گويد: وضع جسمي اكبر گنجي هنگام انتقال به بيمارستان ميلاد بسيار وخيم بوده است
راديو فردا...

رئيس بيمارستان ميلاد: گنجي هيچ مشكلي ندارد و از شب گذشته طبق رژيم خاص بيمارستان شروع به غذا خوردن كرده است. فتاحي در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، حال اكبر گنجي را بسيار خوب توصيف كرد و گفت: وضعيت گنجي به هيچ وجه وخيم نيست و من وخيم بودن حال وي را شديدا تكذيب مي‌‏كنم.
خبرگزاري كار ايران

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

دختر کوچولو: من گرسنتمه.
من: شما نیمساعت پیش غذا خوردی
دختر کوچولو: (صدای عجیب غریب که یعنی داره سکسکه می کنه...) ببین شیکمم صدا می ده
من: نه عزیزم شما گرسنت نیست. نیم ساعت دیگه که وقت دیدن کارتونت شد می تونی بلوز کلوزتو (نوعی آب نبات کشی) بخوری
دختر کوچولو: من ولی الان گشنتمه بلوز کلوز می خوام

دختر کوچولو: این پرنسس کراون داره. مام کراون داریم؟
من: آره داریم مانی... به فارسی می شه تاج
دختر کوچولو: نه به فارسی می شه کلاه پرنسس، تاج نه!

دختر کوچولو: این مورچه هه بال داره مانی
من: نه مانی، این اسمش مگسه
دخترکوچولو: مانی... بی ی ی یا بامبو بیز تو کفشمه