Thursday, January 05, 2006


یکماهی هست که می خواهم لینک سایت علیرضا زرین را بگذارم... با نوشته های دکتر زرین چندین سال پیش در مجموعه ایکه به همت پرسیس کریم و محمد مهدی خرم جمع آوری و ویراستاری شده بود آشنا شدم... نظرم را راجع به کتاب کرمانشاهنامه زرین در اینجا گفته ام... نظر نانام و پیمان وهاب زاده را هم می توانید بخوانید.

----------
But this is a mafia war that could widen to involve real armies in Syria, Lebanon, Israel and even distant Iran.

What makes the Syria-Lebanon situation especially volatile, Jumblatt explained, is that it is linked to the radical new Iranian regime of President Mahmoud Ahmadinejad. He argued that Iran is using its alliance with Assad and Hezbollah in its larger strategic battles against Israel and the United States. "It's as if we are defending Iranian nuclear facilities from the border of Lebanon," he said.

David Ignatius
-----------

چند شب پیش

من: دختر جون بریم بالا که دیگه لباس خوابت رو بپوشی... بری دستشویی و مسواک بزنی و موهات رو شونه کنی بخوابی
دختر کوچولو: ولی مانی الان که زوده هنوز
من: آره امشب باید زودتر بخوابی که شاید سیندرلا بخواد بیاد تو خوابت ... مانی هم تب داره می خواد زودتر بره بخوابه
تلق تلق تلق... دختر کوچولو بوس شب بخیر می کنه و بدو بدو با کفشهای قرمز براق می دوه بالا...تلق تلق تلق

صبح که شد

پ: عجیبه ها دختر کوچولو هنوز خوابیده برم ببینم چی شده
پ: دختر جون بلند شو مهد کودکت دیر می شه
دختر کوچولو: بابا بیدارم نکن. من باید هنوز بخوابم سیندرلا هنوز نیومده
-------
دیشب تو مغازه قسمت لباس خوابها و لباسهای زیر من در حال گشتن دنبال لباس خواب نخی ام
که می بینم دختر کوچولو با یک کرست /سوتین صورتی مکش مرگ ما آمده جلوم واستاده که مانی این رو برای شما آوردم... من: عزیزم این واسه من کوچیکه (چاقی هم عذابی شده واسم)
خوب مانی پس این رو واسه من می خریم؟
من: این واسه شما بزرگه عزیز م بریم ببینیم چیزی اندازه شما هست
دختر کوچولو: من می دونم! این چی این اندازمه؟
من: نه مانی... فکر کنم باید بازم بزرگتر بشی تا اینها اندازت بشه