Saturday, June 11, 2005

The Iranian journalist, Akbar Ganji is back behind bars.

Free Akbar Ganji


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

دیروز یک ای-میل سراپا بد و بیراه برایم فرستاده شده بود. البته که من آی.پی ای-میلها برایم همراه هر ای-میل فرستاده می شود ولی ... پاسخ من به این فرد این است: اولا که مگر شما آتش ببر/ بیار معرکه هستید؟ دوما وقتی من به صورت عمومی در وبلاگم راجع به سه خانم همکار ادبی نوشتم... به این علت بود که قبلا صحبت یک سازمان غیر انتفاعی بین من و دونفر از آن دوستان انجام شده بود. وقتی من به سایت عمومی فرد سومی رفتم و در آنجا به طور "عمومی" دیدم که مطلبی حاکی از شروع به کار سایتی است این سوتفاهم برایم پیش آمد که دو به یک رای به رفتن من داده اند و فرد دیگری را آورده اند و بعد هم به صورت "عمومی" این مطلب را عنوان کرده اند. در حالیکه مشخص شد که این سایت در رابطه با سازمان غیر انتفاعی نبوده و فقط حامل کارهای شخصی ایشان است... و در آخر من به این سه در همین وبلاگ ابراز شرمندگی از برداشت اشتباهم را کردم... شما هم نویسنده ای-میل با همه خوش نیتی نسبت به دوستان دیگر... متاسفانه از ادب و معرفت چیزی نمی دانید اگرنه برای من با الفاظ تلختان قمه نمی کشیدید!