Saturday, June 16, 2007

Expose groups supported by the Iranian regime’s intelligence ministry in Europe. Send your signature to the e-mail showing under the Persian text.


انجمنهای وزارت اطلاعات رژیم ایران در کشورهای اروپایی را افشا کنیم.

ولی فقیه نظام مذهبی حاکم بر ایران سال 1386را «سال اتحاد ملی» برای ایرانیان و «انسجام اسلامی» برای مسلمانان جهان نامید. در این سال شوم باز هم جراثقالها جوانان میهن ما را در ملاء عام به دار می کشند. هجوم گسترده پاسداران جنایتکار به زنان میهن ما ابعادی باور نکردنی پیدا کرده و چهره خون آلود برخی از آنها در سراسر جهان پخش شده است. هم زمان در ماههاي اخير شاهد گسترش فعالیت مأموران و مزدبگيران وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی در كشورهاي اروپايي هستيم. در شهريور 1371 فلاحيان وزير اطلاعات سابق و مشاور امنيتي سيدعلي خامنه اي در مورد مبارزه با نیروهای سیاسی اپوزیسیون گفت:«در خارج از كشور هم ما آنها را تعقيب مي‌كنيم. ..... فعاليتهاي آفندي وزارت اطلاعات در بعضي كشورها منجر به اين شد كه سرويسهاي اطلاعاتي پيشنهاد بدهند كه ما حاضر هستيم كه فعاليتهاي جاسوسي از دو‌طرف متوقف بشود و اين افتخاري است براي سربازان گمنام». هموطنان،ایرانیان آزادهامروز ماشاهد فعالیت سربازان گمنام رژیم ولایت فقیه در اروپا و به طور مشخص در فرانسه هستیم. مأموران مخفی و علنی رژیم به همراه لابیهای داخلی و خارجی خود، تحت عناوین مختلف کمر به نابودی مخالفان بسته اند. تجربه نشان داده است که کشورهای غربی به خاطر مصالح سیاسی و اقتصادی خود، نه تنها اسباب آزردگی آخوندها را فراهم نمی کنند، بلکه به علت ادامه سیاست مماشات زمینه ساز فعالیتهای آنها هم هستند. در چنین شرایطی وظیفه همه ی ایرانیان آزادیخواه افشای عناصر خود فروخته و ماموران جمهوری اسلامی در خارج از کشور است. حقوق بگیران وزارت اطلاعات رژیم ایران در یک ترفند شیادانه برای برگزاری جلسه ای در روز یکشنبه 17 ژوئن در سالن فیاپ در پاریس 14 فراخوان داده است. در این فراخوان آمده است:«انجمن حمایت از مهاجرین و ایرانیان مقیم فرانسه اعلام موجودیت کرده و سمیناری را به همین منظور برگزار می کند.»
ما امضا کنندگان این بیانیه که به ناگزیر میهن و خانواده خود ترک کرده ایم، با ابراز نفرت و انزجار از اقدامات حقوق بگیران وزارت اطلاعات استبداد مذهبی حاکم در ایران توجه هموطنانمان را به حیله های دستگاههای جاسوسی و تروریستی این رژیم جلب کرده و خواستار آن هستیم که دولتهای اروپایی قاطعانه مانع فعالیتهای مزدوران و جاسوسان رژیم ایران در کشورهای اروپایی شوند. از همه ی ایرانیان آزاده درخواست می کنیم باهمه توان در شناساندن و افشای انجمنها و رسانه هایی که به وسیله سرویسهای امنیتی رژیم ایران در کشورهای اروپایی هدایت می شوند، تلاش کنند.

امضای خود را می توانید به این ایمیل آدرس بفرستید: ahmad_rezaiyan@yahoo.com