Tuesday, February 28, 2006

I think it was Isabel Allende who once had said in an interview that writers are like fortunetellers... I feel like it to call myself one tonight, a fortuneteller that is! Compare the names posted on this blog of those Iranian blogs we read first thing in the morning... with the fact numbers on four, seven, nine, and eleven of my post from Feb.25th titled 12 Steps to succeed in the Iranian blogosphere!

فکر می کنم ایزابل آلنده نویسنده شیلیایی بود که جایی در یک مصاحبه گفته بود نویسنده ها غیب گو هستند! امشب دوست دارم خودم را یکی از آنها بدانم:غیب گو! در بیست و پنج فوریه تحت مطلبی با عنوان دوازده قدم راز موفقیت در بلاگستان فارسی از چند و چون کار قلم زده بودم... و امروز که مطالب و نظرات را در اینجا می خواندم دیدم الحق که شماره های چهار، هفت، نه و یازده مطلبم درست بوده است.

برم برای خودم آدامس خروس نشان بخرم و اسفند دود کنم!